Klantenservice
-
Wat zijn de verzendkosten?
VERZENDKOSTEN (gratis boven €200,- excl. btw)
- kleine producten: €7,50 incl.btw per PostNL
- lengte t/m 1 meter: €15,- incl.btw per PostNL
- lengte t/m 3 meter: €30,- incl.btw per transporteur
Onze transporteur bezorgt op di t/m zaterdag en mailt een track & trace met bezorgtijd.België (gratis boven €350,- incl.btw)
- kleine producten: €15,00 incl.btw per PostNL
- lengte t/m 1 meter: €17,50 incl.btw per PostNL
- lengte t/m 3 meter: €40,- incl.btw per transporteur
-
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
IDEAL
Direct afschrijving van je rekening binnen jouw eigen vertrouwde bankomgeving.Creditcard
- Mastercard
- Visa
- MaestroBankcontact/Mister Cash (België)
Bankcontact/Mister Cash voor onze klanten uit BelgiëBankoverschrijving aan Multisafepay
Je maakt het bedrag over aan MultiSafepay. Vul de meegeleverde betaalcode in bij de betaalomschrijving. Aan de hand van deze code zal het systeem jouw betaling automatisch koppelen aan de bestelling. De betaling wordt direct na ontvangst verwerkt.Riverty (Afterpay) Betaal later in 14 dagen
De bestelling moet aan de volgende voorwaarden voldoen:
- De geboortedatum is ingevuld;
- Het bestelbedrag is niet hoger dan 1000 euro;
- Het leveradres is hetzelfde als het factuuradresWanneer de bestelling aan bovenstaande voorwaarden voldoet en je krijgt een foutmelding wanneer je voor Riverty kiest, dan kan je het beste contact opnemen met Riverty via [email protected] of via 020 - 7 230 270.
Voor het gebruik van Riverty worden er geen extra kosten in rekening gebracht. De factuur, met betaalspecificaties, wordt een aantal dagen na het plaatsen van de bestelling per e-mail door Riverty toegestuurd. Deze dient binnen twee weken na ontvangst van de bestelling te worden voldaan aan Riverty. Er kan niet in termijnen worden betaald.
-
Kan ik achteraf betalen?
Riverty (Afterpay) Betaal later in 14 dagen
De bestelling moet aan de volgende voorwaarden voldoen:
- De geboortedatum is ingevuld;
- Het bestelbedrag is niet hoger dan 1000 euro;
- Het leveradres is hetzelfde als het factuuradresWanneer de bestelling aan bovenstaande voorwaarden voldoet en je krijgt een foutmelding wanneer je voor Riverty kiest, dan kan je het beste contact opnemen met Riverty via [email protected] of via 020 - 7 230 270.
Voor het gebruik van Riverty worden er geen extra kosten in rekening gebracht. De factuur, met betaalspecificaties, wordt een aantal dagen na het plaatsen van de bestelling per e-mail door Riverty toegestuurd. Deze dient binnen twee weken na ontvangst van de bestelling te worden voldaan aan Riverty. Er kan niet in termijnen worden betaald.
-
Wordt de BTW automatisch verlegd (BE zakelijk)?
Wanneer je een zakelijke afnemer bent en uit België komt, dan kun je in de winkelwagen bij klant type "zakelijk" invoeren en bij landkeuze "België". De winkelwagen zal automatisch de BTW verleggen.
-
Verzendbevestiging ontvangen, maar wanneer ontvang ik mijn bestelling?
- Bezorgtijd transporteurOrders verzonden met XXL Pakket of transporteur Westerman ontvangen na verzending dezelfde avond een track & trace mail met geschatte aankomsttijd voor de volgende werkdag.
-
Wat zijn de verzendkosten?
VERZENDKOSTEN (gratis boven €200,- excl. btw)
- kleine producten: €7,50 incl.btw per DHL
- lengte t/m 1 meter: €9,50,- incl.btw per DHL
- lengte t/m 3 meter: €30,- incl.btw per transporteur
Onze transporteur bezorgt op di t/m zaterdag en mailt een track & trace met bezorgtijd.België (gratis boven €350,- incl.btw)
- kleine producten: €15,00 incl.btw per DHL
- lengte t/m 1 meter: €17,50 incl.btw per DHL
- lengte t/m 3 meter: €40,- incl.btw per transporteur
-
Wat is de levertijd?
Webshoporders die voor 13.00 uur zijn besteld, worden dezelfde dag verzonden of er is anders aangegeven.
Levering Waddeneilanden, binnenring Amsterdam, recreatie- en woonparken alleen in overleg tegen meerprijs!LEVERTIJD BELGIE
Webshoporders die voor 13.00 uur zijn besteld, worden dezelfde dag verzonden.
De levertijd voor België is 1 a 2 werkdagen (voor Wallonië geldt een meerprijs).
-
Kan ik ook bij Dakgootwinkel.nl afhalen?
Zeker! Dat kan bij ons Pick Up Point KlusShops in Elburg.
Pick Up Point
Dakgootwinkel.nl
Westerlengte 8
8081PZ ElburgAfhaaltijden van 08:00 t/m 16:30 uur.
Na ontvangst van jouw bestelling kan deze de volgende dag worden afgehaald (alleen standaard materiaal).
Voor dezelfde dag afhalen, neem contact op met onze klantenservice om te controleren of jouw gewenste artikelen op voorraad zijn.
-
Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
Retourproces Dakgootwinkel.nl
Om je retour correct en snel te verwerken, verzoeken wij je vriendelijk de onderstaande procedure te volgen.
1. Contact opnemen: Neem eerst contact met ons op via [email protected] en vermeld duidelijk de producten en aantallen die je wilt retourneren. Wij zorgen ervoor dat de retourzending bij ons magazijn wordt aangemeld, zodat deze correct kan worden verwerkt.
2. Retouradres: Stuur de goedgekeurde producten retour naar onderstaand adres, en vermeld hierbij altijd je naam en het ordernummer (begint met DW).
T.a.v. Dakgootwinkel.nl
Westerlengte 8
8081PZ Elburg3. Na ontvangst: Zodra wij de retourzending in goede orde hebben ontvangen en gecontroleerd, sturen wij je de bijbehorende creditfactuur.
Op deze manier kunnen we het retourproces zo efficiënt mogelijk laten verlopen.
Bedankt voor je medewerking!Belangrijke informatie:
• Maatwerk en gesoldeerde goten kunnen niet retour!
• Indien producten beschadigd zijn of gebruikssporen bevatten die verder gaan dan nodig is om de werking, kenmerken of aard van het product vast te stellen, ben je zelf verantwoordelijk voor de waardevermindering. Wij behouden ons het recht voor om dergelijke producten niet te crediteren.
-
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Binnen de zichttermijn van 30 dagen zijn de retourkosten voor de rekening van de afnemer.
Let op!
Indien producten dusdanig zijn beschadigd of gebruikssporen bevatten die verder gaan dan de benodigde handelingen voor het vaststellen van de werking, kenmerken of aard van het product, ben je zelf aansprakelijk. Wij behouden ons het recht voor om deze producten niet te crediteren.
-
Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?
Nadat je de retouraanvraag hebt ingediend, betalen wij het bedrag zo spoedig mogelijk terug op dezelfde manier als de wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht. Dit gebeurt in ieder geval binnen 14 werkdagen.
-
Hoe moet ik het product retourneren?
Je retourneert je bestelling met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking. Wij adviseren altijd om de verzenddoos en de originele verpakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen.
-
Kan ik mijn bestelling aan de chauffeur geven of omruilen?
Dat is helaas niet mogelijk. Omruilen kan in overleg met de klantenservice.
-
Kan ik een product ook ruilen?
Dit kan op locatie bij ons in Elburg. De snelste manier is om het product retour te sturen en een nieuw product te bestellen op de website.
-
Schade bij afgeleverde order?
Voordat je tekent voor ontvangst, dien je het pakket goed op zichtbare beschadigingen te controleren.
Bij schade laat de chauffeur hier een notitie van maken voordat je de pakbon tekent.
Stuur vervolgens meerdere foto’s van de beschadiging naar [email protected]Na het uitpakken toch beschadigd?Heb je geen notitie laten maken bij ontvangst, dan valt deze onder je eigen verantwoordelijkheid.
-
Fout in geleverde standaardmateriaal?
Fouten worden er helaas gemaak, maar wij willen dit zo goed mogelijk oplossen.
Mocht er een fout gemaakt zijn in jouw order, dan bieden wij twee standaard oplossingen.1 - Wij sturen het correcte product op binnen de aangegeven levertijd.
2 - Wij crediteren het product en je ontvangt binnen twee werkdagen het geld terug.
Neem contact op met onze klantenservice voor jouw gewenste oplossing.
-
Fout in geleverde maatwerk/zetwerk?
Fouten worden er helaas gemaak, maar wij willen dit zo goed mogelijk oplossen.
Mocht er een fout gemaakt zijn in jouw order, dan bieden wij twee standaard oplossingen.1 - Wij sturen het correcte product op binnen de aangegeven levertijd.
2 - Wij crediteren het product en je ontvangt binnen twee werkdagen het geld terug.
Neem contact op met onze klantenservice voor jouw gewenste oplossing.
-
Wat zijn de bedrijfsgegevens?
Bedrijfsgegevens
Dakgootwinkel.nl handelsnaam van KlusShopsWesterlengte 8
8081PZ Elburg
KVK-nummer: 85245607
BTW-nummer: NL863559621B01
Pick Up Point
Afhaalmagazijn
Westerlengte 8
8081PZ Elburg
Afhaaltijden van 08:00 t/m 17:00 uur
Klantenservice
Wij zijn bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08.00 tot 17.00 uur en op vrijdag tot 13.00 uur.